A vállalat emellett egy AI-alapú labort is létrehozott a múlt évben, amely új megvilágításba helyezi a szépségápolási tartalmak készítését. Az intelligens szépségasszisztens vagy a fejlett bőrelemző pedig személyre szabott szépségápolást nyújtanak.
A biológia, a mechanika és az elektronika összefonódásával még pontosabban modellezhető a valódi, emberi bőr széleskörű változatossága, beleértve az olyan bőrállapotokat, mint az ekcéma, a pattanások, valamint a barnulás és a gyógyulás képessége.
A márka világszerte számos start-uppal és intézettel dolgozik együtt, hogy továbbfejlessze a rekonstruált bőrrel kapcsolatos technológiát. A vállalat bemutatta a házon belüli GenAI Beauty Content Lab-ját,a CREAITECH-et, egy fejlett laboratóriumot, amely olyan eszközökkel rendelkezik, amelyek átalakítják a tartalomgyártást. A CREAITECH biztonságos térként szolgál a GenAI-alapú kísérletezéshez, s lehetővé teszi a L'Oréal számára, hogy 37 szépségápolási márkájánál szélesítse a márkához illeszkedő és lokalizált tartalmak létrehozását, és ezzel párhuzamosan biztosítsa marketingesei számára a kreatív technológiákkal kapcsolatos továbbképzést.
A vállalatcsoport partnerséget jelentett be a Meta-val és más vezető tartalomkészítőkkel is.
A már említett fejlesztések mellett a L'Oréal több technológiát is bemutatott a VivaTech-en.
Ezek egyike a Kiehl's Derma-Reader, amely klinikai képalkotó technológia segítségével értékeli a vásárlók bőrét. A Lancôme RENERGIE NANO-RESURFACER| 400 BOOSTER fokozza a kozmetikumok behatolását a szarurétegbe, valamint felerősítse a termékek hatékonyságát. A L'Oréal Paris Beauty Genius egy mesterséges intelligenciával működő, mindenre kiterjedő szépségápolási asszisztens, a L'Oréal Professionnel AirLight Pro pedig egy olyan újfajta hajszárító, amely az infravörös fényt nagy sebességű széllel kombinálja. Végül, de nem utolsó sorban bemutattak egy hajszín-elemző készüléket, a A L'Oréal Professionnel My Hair [iD] Hair Readert is, amely ultraprecíz optikát használ a haj egészségének elemzésére.